Pe cine admirăm sau cine e Vasile – de Sasha

Tema de astăzi? Asta: Fa cunostinta (online sau offline) cu o persoana publica/lider de opinie / artist care iti place, dar pe care nu-l cunosti personal si impartasiti impresii

Unsprezece Mai. Orele patru am. Subiectul… Vasile (acum închideţi ochii şi imaginaţi-vă scenele alea de început de film cu spioni, CSI, FBI ş.a.m.d. Fundal verde sau albastru sau alb sau ce drac de culoare o mai fi – nu mai ştiu de când am renunţat la televizor şi am început să mă uit la filme bune – şi sunetul… sunetul acela de tastatură de calculator de buzunar sau maşina de scris… tac tac tac. În caz că n-am fost suficient de descriptiv http://www.youtube.com/watch?v=3F0f-3zM7qQ pe la sec 9)

Da mă, Vasile de la Utopia Balcanică, el cu barba lui cu tot cu mîţă…Ӑla mă de dă cu toţi ‘nezăii şi mântuirea neamului cu capul de pixelii din Paint… Bă… băăă… citeşte şi nu judeca. E haios dom’le, şi nu zice rău ce zice când nu desenează.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

(n-am editat şi nici nu am de gând să editez greşelile de ortografie, gramatică ş.a.m.d… eram…emoţionat, hai să-i spunem aşa şi tot aşa s-o şi lăsăm)

La urma urmei, eu dacă aş fi Dumnezeu când nu sunt om, tot nu m-aş putea supăra pe el, n-am cum, uită-te şi tu ce răţuşcă adorabilă a pozat. Om bun dom’le, ce mai.

Image