Un 25 Mai cu Ani de Sasha

Ea este Ani, frumoasa, blânda şi mereu vesela mea prietenă Ani.

Prin vara lui 2007, într-o “bodegă” din staţiunea Jupiter, ea mă învăţa să dansez Braşoveanca, cu hohotele de râs de rigoare, iar în Octobrie 2010 îmi făcea onoarea să-mi acorde acest dans în ziua nunţii ei. 

Image

 

S-au scurs 2 ani şi 8 luni de atunci, e ora 2am, iar noi stăm îmbraţişaţi la ieşirea din aeroport:

–        Băi, nu-mi vine să cred că au trecut 3 ani de când nu ne-am vazut!

Şi nici mie. Am petrecut noaptea cu poveşti, noutăţi şi promisiuni că nu vom mai lăsa anii să treacă printre noi. N-a stat mult, 3 zile, şi Londra a răpit-o şi a dus-o înapoi la viaţa ei.

Dar de ce să ne lasăm prizioneri timpului, spaţiului, corpului nostru?

Pepushea, îţi dau o granizată? (internal joke)

Sasha: hello

ma juti cu ceva?

Ani: Helou mister

Ia zi

Sasha: Prietenul din strainatate

Data: 25.05                 Gaseste un prieten din strainatate si roaga-l sa te ajute. Fiecare face o plimbare pe strada proprie si apoi povesteste aceasta plimbare. Documenteaza cu poze /sunete. Sau gaseste orice alta experienta pe care sa o traiti in paralel, tu si prietenul de la distant, iar apoi posteaza cele 2 povesti.

Ani: :))

Si ce ar tb sa fac?

Sa pov experiența mea in momentul respectiv din locul in care ma aflu?

Sau ce?

Sasha: dap

faci si niste poze

eu zic sa mergem maine pe dimineata sa bem un suc singuri

doar noi doi

tu intr-un loc care iti place, eu la fel

Ani: Moamaaaa

Sasha: si iti imaginezi o conversatie cu mine

Ani: Suna bine … Îmi place

Sasha: iei un carnetel, foaie etc

si cat bem noi cafeaua, ceaiul bla bla

scriem

1 ora

Ani: Super tare ma

Îmi place

Sasha: si apoi postez eu ambele discutii

si mergem de dimineata ca sa ai timp sa mi-o trimiti

Ani: Deci la cafea vbesc cu tine pe o foaie de hârtie

:))

Bine ma

S a făcut

Sasha: genial

la ce ora?

Ani: Mâine?

Sasha: dap

sau vrei in seara asta?

Ani: Pai in seara asta nu prea pot

Mâine dim

Pe la 10.

Ora mea

Sasha: sa nu ma lasi sa te astept singur la cafenea

Ani: Nu ma

Sasha: Abia astept sa te vad 

E aproape 10, ora Londrei, îmi aşez cravata, pălăria şi ies. Mă trag în poză în faţa blocului în timp ce administratorul se uită urât la mine pentru că ieri l-am certat pentru lipsa becului din faţa uşii mele.

O iau uşor pe Calea Victoriei spre Centrul vechi. M-am hotărât să o duc pe Ani într-o cafenea mai retrasă care mie îmi place tare mult. Cred că am ajuns mai devreme dar aşa este frumos.

–        O doamnă nu trebuie lăsată să aştepte.  Aşa-mi spunea Ela, sora mea mai mare, după ce-mi trăgea câte una după ceafa (acelaşi obicei îl avea şi când uitam să-i dau mâna când cobora din autobuz).

Îmi vine ceaiul şi odată cu el o văd cum se aşează la masă. Zâmbim amândoi şi ne îmbrăţişăm.

–        Ce bei acolo? (are ea un fel aparte de a o spune, plin de curiozitate de parcă ar zice: vreau şi eu)

–        Mi-am luat un ceai…

Nu apuc să-i dau detalii despre ceaiul meu de fructe că o şi aud:

–        Hai mo, chiar nu mai fumează nimeni mentolate? Şi o umflă râsul.

Râd şi eu destul de zgomotos. Ridic privirea din caiet şi văd o bătrână cum stă în loc şi priveşte suspicioasă când la mine când la Ani, deşi pe ea nu cred că o vede. Dar este acolo, în Londra, la masă cu mine.

–        N-ai apucat să-mi povesteşti niciodată despre Argentina.

Îi spun că m-am îndrăgostit de oamenii de acolo, îi povestesc despre jumătaţile de vacă pe care ţi le pun în farfurie şi-l numesc Asado, îi povestesc despre obsesia lor pentru Mate şi gustul lui oribil, o plimb prin Recoleta, este un cimitir cu arhitectură gotică, ca un mic orăşel de suflete. Apoi prin Rosedalul din Palermo, minunata lor grădină de trandafiri. Râde când menţionez că se află în Los Bosques de Palermo

–        Îţi plac boscheţii, nebunule.

Ne amuzăm împreună şi ne amintim de cravata mea albă cu puteri miraculoase care făcea să se întrerupă curentul în AMA şi de lungile nopţi condimentate cu glume deocheate, bârfe şi poveşti.

–        Ţi-aduci aminte când ne-a prins potopul la mare şi ne-a inundat corturile?

Cum să nu-mi aduc aminte una din cele mai frumoase experienţe trăite împreună?

Am plecat la mare, eu, Iry, ea şi Babi. Dacia 1310 ne-a fost Bed and Breakfast în noaptea aia pentru că totul plutea în corturile noastre. Mi-l aduc aminte pe Babi cum căuta pateul, pâinea şi salamul în portbagaj, şi mi-aduc aminte cum am pus noi patru de-o cină romantică la lumina becului din maşină.

Doamne, ce concediu plin cu amintiri, ca de altfel toată prietenia noastră.

Mă opresc din scris, o privesc pe Ani şi sper să işi dea seama cât de mult înseamnă pentru mine prietenia ei.

–        Ani, de la tine am învăţat să-mi iubesc prietenii şi să-i accept aşa cum sunt ei. Am învăţat să mă bucur de felul meu de a fi şi să mă bucur de toate momentele frumoase.

Ani are cel mai viu şi vesel râs. Ani te cearta cel mai frumos. Ani te iubeşte fără jumatati de măsura. Şi are un umor excelent.

Check it out:

Image

 

Meeting Sasha  10:50

– Hei, scuze de întarziere dar știi cum sunt fetele  durează mai mult în faţa oglinzii :))
– M-am făcut frumoasă pentru tine. Îți place ? 
– Îmi place ideea asta, să ne vedem la cafea mai des 
– Normal că mi-a fost dor de tine, ce întrebare mai e şi asta. 
– Băi dar mi-a fost dor de vremurile frumoase cu noi, cât puteam să vbim şi eu reușeam să vbesc mai mult decât tine, hahaaha. 
– Nu are rost să te oftici .. Te-am bătut la capitolul ăsta
– vrei să încerci prajiturică de la mine?
– știam că o să-ti placă 
– ce fericită sunt, exact ca pe vremuri
– da mă nu tb să mai lăsăm sa treacă așa mult timp, nu de alta, da măcar să nu ai timp să-ti dai seama cand mă zbârcesc ca o smochină
– :))))))))))))
– ce drăguț ești, mă complimentezi mereu
– astept să ne vizitezi .. Urmărește şi tu o super mega ofertă pt oameni amărâţi, că poate așa îți permiţi să vii 
– strânge banu la saltea 
– așa, ai promis, nu mai scapi de mine hiihihihi 
– data viitoare trebuie să o luăm şi pe Iry, să fie formula completă şi să-ţi dăm şi berea aia promisă că doar o meriţi 
– păi da mă, dacă nu erai tu ce se alegea de noi
– eee, ai vrea tu. Plata în natura se negociază termenii şi condițile 
– :)))))))((
– păi cum mă, știi ca ne lăsăm mai greu cucerite
– doamne ce dor mi-a fost de tine
– mi-ai făcut o bucurie enormă, nici nu ai idee
– hai lasă-mă că știu eu că nu puteai să dormi noaptea de dorul meu 
– :))))))))))))
– scuză-mă un moment (convorbire telefonică) 
– gata, o colegă de muncă. Mă iubeşte lumea mă 
– :))))))))
– eu zic că ar trebui să mai pui niște mujchi pe tine şi puţină slănină așa 
– m-am uitat cu Iry la pozele noastre minunate şi acolo aveai niște fălcuţe şi niște buzişoare, mamă mamă 
– păi îmi plăcea normal
– îmi place mă şi acuma numa’ că inspiri subnutrirea 
– :))))))))))))
– puţină fibră şi atunci succesul e mai mult decât garantat, crede-mă știu ce zic
– ce repede trece timpul, mai avem 25 de minute de vorbă așa că accelerează să vedem cine e câștigător astăzi :))

Image
– degeaba te lauzi eu cred că nu o să ai șanse 
– nu vreau să pun pariu degeaba că nu vreau să-ti iau banii, șansele sunt de partea mea oricum, fără să fac efort chiar
– :)))))))))))))))
– ahhh, acum mi-am dat seama, mai avem doar 10 min 
– da, de acord trebuie să ne facem un obicei din asta şi să ieșim la cafeluţă mai des
– a fost minunat
– adevărat, timpul trece mult prea repede, ar fi bine dacă am putea opri timpul măcar pentru câteva ore 
– da, toată lumea sa rămână în loc şi noi să fim în mișcare 
– dar visele pot deveni realitate, așa că sperăm şi noi că se va întâmpla. Dacă nu acum măcar intr-o altă viață 
– :))) da mă nu o să mai ai nevoie de suport pentru instrument :)))))((((
– cred că putem să ne pregătim
– eu o să mă duc să fac un pipi mic, natura mă strigă 
– din păcate nu poți asista hahahha
– mă întorc repede să nu mori de dorul meu
– gata, putem merge acum
– Hugs hugs.. Abia aştept să ieșim data viitoare şi atunci mergem la o bere, da?
– te pup tare ai grijă şi să fii cuminte 

 

Si pentru necunoscatori: http://www.youtube.com/watch?v=4kF-lWXPedI