Un orasel in care sa-ti cresti hamsterii – DragosR

IMG_1257

Dragă Florin,

Suntem prin Wursburg, un orășel din Germania. Vremea e super frumoasă, ne place aici, dar suntem în trecere. Dacă aș avea un hamster mi-ar face plăcere să îl cresc în acest oraș.

Nu zăbovesc prea mult, însă în două ore reușesc să văd destul de multe părți ale orașului, căci îl traversez cu un tramvai. Din gară iau un tramvai până în centru. Seamănă cu centrul nostru din București, însă clădirile sunt mult mai luminoase, mai frumoase, cel puțin estetic, iar pasajele pietonale te îmbie să îți întinzi un cort și să tragi un pui de somn în mijlocul străzii. Nu trec mașini, doar bicicliști, așa că, în afară de soare, nu văd ce ar putea să te deranjeze.

IMG_1239

O iau pe străzi lăturalnice, sperând să mă rătăcesc, și dau peste un magazin de discuri în care-mi pierd cam o oră, căci nu era mare lucru de capul lui. Amuzant e că acest magazin m-a găsit el pe mine, în vreme ce eu îl căutam pe el.

La un moment dat, din partea dreaptă, în tramvai fiind, îmi răsare în față un castel impunător, care pur și simplu te face să zici uaau. Genul ăla de castel pe care-l vezi în pozele cărților pentru copii. Era de basm. Dar poate și din cauza căldurii și a oboselii, știi și tu cum e.

Trecem de un pod uriaș, ca unul din cele 170 din nordul Italiei pe care le-am traversat cu autocarul.

Totul e verde, natura a luat-o razna pe aici, cred că nu există poluare deloc. Sau cel puțin la un nivel acceptat.

Să știi că plecăm mai departe,

Până atunci, toate cele bune!

dIMG_0103