Strainul din casa – DragosR

Împart un apartament cu trei camere cu Alex de aproximativ jumătate de an. A ales să-mi povestească o întâmplare din adolescenţa lui, în Bacău. 

Alex: a, uite, ce interesant.
ma despartisem cumva de prima mea prietena mai serioasa de ceva vreme deja
si nu stiu cum dar am cunoscut la liceu o tipa, frumusica. dar nu asta era faza care-mi placea la ea
imi placea ca era foarte inteligenta, iute, se prindea repede si era si putin rautacioasa
Dragoş: asa
Alex: si intr-o pauza dintre ore, la un moment dat ma intalnesc iar cu ea
si in loc sa o intreb daca nu vrea sa iasa cu mine in oras, frumos
ii spun direct ca as putea sa ies cu orice fata din liceu, ca sunt foarte popular si ca n-ar fi rau sa iesim si noi impreuna
si ca atare, fata refuza, normal
dar mie imi placea tare tare de ea
tot in perioada respectiva a adus mama cainele casei, ricky
era un pui
ma rog, sa nu mai lungesc povestea
am convins-o sa iasa in oras cu mine amenintand ca arunc cainele de la etaj
care era un pui de cateva zile
eu stateam la 8 in bacau
na…..
Dragoş: 

si ai iesit cu ea? fara sa arunci cainele
Alex: da, am fost impreuna o perioada calumea de timp
Dragoş: cat timp?
Alex: am ramas prieteni peste ani, mai si iesim din cand in cand
ahmm…..
din mai pana in decembrie
cand, pentru faptul ca ma comportam de cacat cu ea si nu a mai rezistat, s-a combinat cu alt gagiu
Dragoş: ok. cu gagiul respectiv te stiai?
Alex: da, dar nu dinainte. ne-am cunoscut in acelasi timp cu el prin niste cunostinte comune. a fost foarte fair fata, a asteptat sa-mi spuna ca ne despartim si abia apoi s-a combinat cu el
_____________________________________________________________________________________________
Prietena mea, Laura, mi-a povestit despre o întâmplare în tren, de acum câţiva ani. 
Laura: apropo de asta cu străinii. nu știu dacă ți-am povestit de moșul ăla din tren căruia i-am cumpărat o sticlă de cola?
Dragoş: 

nu
Laura: mergeam odată de la sibiu(?) la bucurești și în compartiment era un moș foaarte bătrân. nu vorbea avea privirea senină, părea lucid dar foarte bătrân
și trece un nene cu coșuleț cu sucuri etc
și vrea să-și ia o cola (era vară ff cald)
dar avea doar o hărtie de un milion
și ăla nu avea evident rest
și deși nu interacționasem cu el mi-a venit așa un entuziasm să îi dau eu bani
era gen 3-4 lei
și s-a suuper bucurat și m-a rugat să îi las adresa mea să îmi trimită banii
Dragoş: 

i-ai lasat?
Laura: nu prea se înțelegea ce vorbea, credeam că e din cauza bătrâneții
i-am zis că nu e nevoie că e plăcerea mea, a insistat a zis că vrea să-mi scrie
i-am dat-o
și nu am mai conversat
și peste vreo lună uitasem faza
primesc acasă plic din america, oregon
de la moș
cu poze
cu unde stă el
livada de vișini sau ce are el acolo
o poză cu el și cățelul lui
și pe spatele pozelor era descrierea scrisă așa ușor greșit pe alocuri
Dragoş: ce descriere?  ce scria?
Laura: ”eu în curte cu amicul câine”
”dealul pe care stau eu”
d-astea
+ o carte de vizită de-a lui, omu a fost ceva prof mare pe-acolo de filozofii
cred că mai am prin casă pozele pe undeva
m-a impresionat galanteria gestului său
și faptul că nu mi-a dat banii înapoi🙂