Strainul care ramane strain – by IO

dokA dok caseta

Numele lui de artist e Doktor A, numele real e Bruce nustiucum-cevalungsicomplicat. L-am cunoscut acum 2 ani, cand m-am dus pana in fermecatorul orasel Bath, la vreo 2-3 ore de Londra, la vernisajul expozitiei lui.

Am schimbat cateva vorbe, a facut ochii mari cand a auzit ca un fan de-al lui a batut drumul tocmai din Romania sa-i vada lucrarile, ne-am facut o poza impreuna, pentru posteritate.

Acum o luna l-am revazut pe Doktor A, cu aceeasi palarie, la un eveniment unde expuneau mai multi artisti. M-am oprit langa standul lui si am inceput sa fac poze.

Eram sigura ca nu ma va recunoaste, contactul nostru fusese scurt iar el e un soi de celebritate in domeniul lui, deci e indreptatit sa uite usor, hihi.

Spre surpriza mea, Doktor A ma priveste facand ochii mari. Un zambet ii rasare de sub palarie. Ei, asta chiar ma mira, na ca m-a recunoscut.

Cand colo, aflu ca reactia lui se datora husei mele de telefon- care imita intr-un mod destul de realist o caseta audio.

Am fost si am ramas doi straini, uniti de un zambet la vederea unui gadget.