INTERACȚIUNE RANDOM CU STRĂINI – BOGDAN G

Ziua n-a început tocmai bine. Primul ieșit în cale – Popescu Traian (cum s-a recomandat), paznic la clădirea de birouri în construcție aflată în fața casei mele. Tocmai ieșea din tura de noapte. După ce s-a asigurat că locuiesc vis-a-vis, indicându-mi de câteva ori cu bărbia în timp ce spunea deci aici zici că stai, urmând ce teatru? ce proiect?, a acceptat să facem poza. Moment în care mi-am adus aminte că smartphone-ul meu deși are o cameră de x megapixeli e doar un telefon. I-am mulțumit. Poza în care ieșiseră cele două mașini lângă care ne aflam și o pată de trotuar am șters-o după vreo sută de metri mai încolo.

Pe la prânz, echipat cu un smartphone de prea ultimă generație împrumutat, am ieșit în apropiere de birou în zona Câmpineanu, Brezoianu, Cișmigiu, Știrbei.

Chiar la intrarea în parc dinspre Câmpineanu, primul refuz – un domn în vârstă care după ce m-a ascultat calm mi-a spus că i-ar plăcea să mă ajute, plus că lucrează în același domeniu (teatru) și înțelege dar e o persoană destul de publică și nu vrea să-i apară poza oriunde. I-am mulțumit și-am mers mai departe.

Al doilea – o doamnă în jur de 45 de ani care nu voia să-i apară poza decupată pe nu știu ce site-uri. Erotice? întreb. Da, da, dintr-alea. I-am explicat că nu e cazul dar mai bine îmi văd de treabă pentru că te cred pe tine dar poți să știi unde ajunge mai departe?

Traversez parcul. Al treilea refuz – tot o doamnă, pe tipicul anterior numai că de data asta motivația n-a venit la persoana întâi ci la modul general și impersonal (se întâmplă ca pozele….sunt familii care pot ajunge în contact cu pozele prelucrate….înțelegeți?). Săru-mâna, mulțumesc!

Când nu putea fi mai rău, a venit primul sigur că da de la Octav care o luase de la școală pe fiica lui (Adriana sau Tatiana, n-am reținut) și se îndreptau împreună spre casă.

20130513_132310

Au urmat Valentin și Mariana care tocmai intrau în parc.

20130513_132936

Apoi Radu la Sala Palatului la coloane. Se ducea în parcare să-și ia mașina.

20130513_140013

Și George care se întorcea la birou. A ezitat când a auzit de poze, spunând că poate e mai bine să le rog pe colegele lui. Dar a fost de acord imediat după ce i-am arătat celelalte poze făcute.

20130513_140336

Și Iulia pe Știrbei. Mergea spre stația de metrou Izvor.

20130513_142207

Între Radu, George și Iulia au mai fost câteva refuzuri. Nu le-am mai numărat. Parcă nu mai conta.

Cam asta.