şi totuşi, fetele poartă papion? ©gavroche

[cu şi despre vecinul virtual]

un topic pe o reţea random de socializare – şi restul e istorie.

 


M

  • auzi?

G

  • aud.
  • nu la capacitate maxima,dar..

M

  • DECI
  • nu stiu, frate
  • e greu
  • hai sa spunem ca depinde de fete
  • daca ele poarta au ba papion
  • dar papionul poarta fete?
  • daca-mi zici ca si aici depinde, m-ai omorat

G

  • asa previzibila sunt?

M

  • nu

G

  • dar in principiu daca fetele poarta papion, papionul nu poarta fete.

M

  • si daca fetele nu poarta papion, atunci papionul are unda verde sa le poarte sau nu?

G

  • repet..
  • eu zic ca
  • daca fetele poarta papion, papionul nu poarta fete.
  • parerea mea

M

  • si daca fetele nu poarta, ce se intampla?
  • cu papionul, ma refer

G

  • noroc ca exista si cravate..ce sa zic

M

  • e deja cerc vicios?
  • daaaaa!
  • ce cerc? circ direct!
  • of! … thank you, sweetie
  • a fost o experienta de neuitat

G

  • da..mi se zice des.

M

  • esti referinta, ‘nseamna
  • nu poate fi decat superb
  • mai e cald afara?

G

  • la mare e mai ok..daca ajungi pe’aici,ma ofer sa’ti fiu ghid, sa’ti arat imprejurimile si mai ales sa ne plimbam noaptea pe malul marii vorbind despre papioane,cravate si orice altfel de accesoriu.
  • este..nu pot decat sa’ti recomand sa incerci.

M

  • :)))
  • pari handicapata. si asta iubesc la oameni.
  • daca nu esti asa, macar minte-ma frumos
  • pana acum, m-ai pacalit misto. inca vama veche?

G

  • multumesc..si asta mi se zice des.
  • nu,sunt in cta acum.

M

  • adica acasa
  • acasa la tine
  • si la multi alti oameni

G

  • adica da.

M

  • adica trebuie sa fie fain

G

  • mai bine putini si buni.
  • cu riscul (asumat) de a ma repeta, iti recomand sa incerci.

M

  • tu faci des recomandari?
  • daca nu, ma placi

G

  • de prima data cand te’am vazut virtual.

M

  • taci din taste
  • ca mi se urca la cap

G

  • cu atat mai bine

M

  • vorbim deja de priapism neuronal

G

  • doar de la atat?

M

  • da
  • … sunt disfunctional

G

  • esti stilul meu..vorba melodiei

M

  • =)))

G

  • pacat de platonicitatea relatiei

M

  • de ce?
  • aduce un plus de nevroze
  • nu-i blana?

G

  • e, e.
  • da’ pana cand?

M

  • pana cand cineva dintre noi va purta alb in fiecare zi si se va uita fix la iarba verde din curtea interioara
  • asteptand vizita lunara

G

  • nu mai vb cu tine (de maine), ca m’as vedea acolo

M

  • si nu cred ca… acum…
  • ‘ntelegi?
  • :)))
  • ti-e frica?

G

  • poate..candva

M

  • fara

G

  • fara?

M

  • virtualu’ asta nu ma lasa sa cred
  • intelegi?
  • nu e ceva personal
  • canalu’ de transmitere lasa impresia ca “ba, daca nu e caterinca… “

G

  • e suficient.

M

  • o fi bine, o fi rau?

G

  • intre

M

  • uneori, extremele-s necesare
  • aici e cazul
  • de uneori
  • o arzi cu mine?

G

  • tu n’o arzi cu mine?

M

  • ma lasi?

G

  • instinctul masochist imi spune sa da

M

  • atunci o ard cu tine
  • dar de ce masochist? ma crezi a dracului

G

  • ar fi un compliment.
  • dracu a fost genial, de i’a convins pe de’al de adam si eva sa renunte la mantuire pt un mar. cat de smecher sa fii?
  • deci dracu=respect

M

  • dracu ESTE genial
  • vezi? “ar fi”-ul tau e legitim aici
  • ma supraestimezi

G

  • nu..incerc sa te intuiesc

M

  • daca nu m-ai fi, nu ti-ar mai fi fost nici frica

G

  • deocamdata

M

  • si partea masochista ar fi fost in continuare latenta
  • deocamdata … si next level-u’ in ce consta?

G

  • frica,din pct meu de vedere,exista in oricine cand e vb de un inceput
  • nu e nici o supraestimare
  • e un fapt
  • next level u’..ti’am zis mai devreme
  • pe plaja,noaptea.

M

  • frica, acum din alt punct de vedere, exista in oricine (dupa asta punct)
  • da, ai dreptate. un fapt?
  • adica o dai pe neutru

G

  • compensez cu “pe plaja,noaptea”

M

  • de ce vrei sa te scoti?
  • vorbesti cu un necunoscut
  • ai putea sa-ti bagi pula si sa nu mai compensezi nimic
  • desi plaja si noaptea, cu papion sau fara
  • suna bine
  • da’ uite, vezi
  • aici mie mi-e teama cu mult mai mult decat iti este tie

G

  • dezvolta

M

  • teama? se dezvolta singura… motivul? e imbarligat

G

  • hai sa’l dezbarligam impreuna

M

  • de ce-ai vrea asta?

G

  • pt ca nu tot ce ti’am zis pana acum a fost caterinca, si pt ca vreau sa te cunosc mai bine.

M

  • n-are cum
  • n-are & n-am cum

G

  • daca vrei,poti

M

  • daca

G

  • de ce nu vrei

M

  • if you can keep ur head when all about you …
  • pur si simplu
  • eu cred ca optiunile autentice sunt alea pt care nu ai un motiv de verbalizat
  • le simti si gata
  • ceilalti sa suga pula

G

  • fair enough..

M

  • travaliu, gen
  • sunt un om plictisitor

G

  • atunci mi’ar placea sa ne plictisim impreuna

M

  • de ce?

G

  • de ce nu

M

  • misto
  • ai secrete?

G

  • nimeni n’are secrete
  • nu

M

  • tu esti nimeni?
  • ai grija de tine, astia din jurul tau toti au

G

  • nu cred
  • cred ca de fapt mor de nerabdare sa apara pers careia sa i le spuna
  • nu se mai tin secrete

M

  • ca nu se mai tin e una
  • ca exista e alta
  • uite, eu am multe secrete.

G

  • exista..pana nu mai exista
  • si pe care dintre ele vrei sa mi le spui?

M

  • exista si nu in acelasi timp, cu HR-ul variabil

G

  • exact
  • deci pe care dintre ele vrei sa mi le spui?

M

  • ti-am dat de inteles ca as vrea sa-ti spun vreunul?
  • as putea sa-ti povestesc despre prima mea laba
  • tot un secret e si asta

G

  • da’ asta nu mai e secret

M

  • dar ideea de a ti-l spune mi-a venit pe parcurs, imediat dupa ce tu mi-ai dat de inteles cum ca eu ti-as fi dat de inteles ca vreau sa-ti spun un secret care , astfel, nu va mai fi secret decat pt altcineva

G

  • defineste secretul

M

  • ceva secretb din perspectiva
  • secret*
  • secretul = ceva de perspectiva si unghi. conditie de existenta: orbul

G

  • ma faci sa zambesc
  • asa oarba cum sunt

M

  • mie-mi plac orbii astia ca tine
  • mai ales daca zambesc

G

  • deci cand vrei sa ne vedem..daca tot vorbim de orbi

M

  • pai cand o sa ajungi in bucuresti