Discutii cu strainii pe facebook – DragosR

Am incercat sa initiez o discutie pe facebook cu un prieten din lista mea, care in viata adevarata imi este strain. Intrucat discutiile sunt destul de sumare, am ales sa public doua.

Ambele persoane abordate imi sunt total straine in viata reala.

Discutia 1:

Dragos: Salut Vlad

Vlad: salut

Dragos: Vlad e numele tău nu? Sper să nu fi greşit

Vlad: da da

Dragos: Şi dacă am greşit, e o greşeală neintenţionată
ai un minut două?
la dispoziţie?

Vlad: sigur

Dragos: Eu am mulţi prieteni pe facebook, dar pe o parte din ei nu îi cunosc, lucru destul de ciudat, căci pe facebook împart o parte din viaţa personală cu ceilalţi prieteni
Şi nu mai ştiu cum ai ajuns în lista mea, şi eu în lista ta

Vlad: da..te inteleg..nici eu nu stiu cum ce s-a intamplat

Dragos: nu e nicio problemĂ, sunt o fire deschisă şi am văzut că avem câţiva prieteni comuni
doar că eram curios
Mai e un lucru amuzant
Eu sunt din Negreşti, judeţul Vaslui
am văzut că tu eşti din Bârlad?

Vlad: da..asa e

Dragos: şi cum e viaţa în Bârlad?

Vlad: dragos..ziceai de un minut/doua
nu o sa ma apuc acum sa iti povestesc cum e viata in barlad

Dragos: poţi în câteva cuvinte ?
nu trebuie să scrii prea mult
printre alte lucruri pe care le faci acum
Aş super aprecia
Iar la final îţi spun şi de ce

Vlad: mda..ma intorc la treaba

Dragos: Credeam că vasluienii sunt mai puţin reticenţi la comunicare între ei, chiar dacă nu se cunosc

Vlad: da..doar ca eu nu am timp

Dragos: Bine, dar nu îţi cer o găleată de timp. Te rugam doar două minute, pe care dacă mi le-ai dedica mie, un străin pentru tine, la urma urmei, ai termina repede
Uite, sunt dispus să îţi dau o bere pentru fiecare minut
Nu vreau decât să îmi spui în câteva cuvinte cum e viaţa în Bârlad, căci mi’e foarte dor de casă.
Şi de asemenea, să îmi spui cu ce te ocupi şi cum am ajuns să fim prieteni pe facebook. Dar cum asta mi-ai spus deja că nu ştii, vom presupune că am ajuns accidental prieteni şi vom trece peste asta
Deci, două minute pentru un străin, ca să îl faci fericit

Vlad: domnule..incepi sa ma sperii..insisti prea mult si lucrul asta ma deranjeaza..+ de asta o faci si fara sa fie vreo miza la mijloc
te rog..haide sa nu mai batem apa in piua

Dragos: este o miză la mijloc, cel puţin pentru mine. Vreau să văd cum reacţionează un străin. E un experiment dacă vrei
Iar de speriat nu ai de ce să te sperii, căci nu voi ieşi din monitorul tău, asta e sigur

Vlad: pai tocmai ce ai vazut..
nu vrea sa vorbeasca cu tine
mai mult decat e cazul
hai noroc

Dragos: Bine Vlad. Dar a fost ceva greşit la abordarea mea ? Sau aşa eşti cu toţi străinii? E o metodă de precauţie?

Vlad: pfffa…esti ingrozitor…o sa te rog sa citesti mica conversatie avuta, si apoi sa treci intr-un proces de introspectie cu privire la ea
jesus

Dragos: păi din conversaţie este limpede că nu mi-ai răspuns la nicio întrebare
e ok, nu te mai stresez
Zi faină să ai şi fii mai puţin reticent! Suntem destul de străini
Ca să ne înstrăinăm şi mai mult

_____________________________________________________________________________________________

Discutia 2:

Dragos: Salut Andrei!
Andrei: salutare
Dragos: Ce faci?
Eşti ocupat?
Ai câteva clipe la dispoziţie?
Andrei: da, no worries
Dragos: Eu am mulţi prieteni pe facebook, dar pe o parte din ei nu îi cunosc, lucru destul de ciudat, căci pe facebook împart o parte din viaţa personală cu ceilalţi prieteni
Şi nu mai ştiu cum ai ajuns în lista mea, şi eu în lista ta
Andrei: sincer nici eu, poate si din cauza ca facebook-ul nu imi mai este asa drag, iar eu nu mai sunt aproape deloc activ. musically wise poate
Dragos: Şi asta se poate
tu eşti DJ?
Te ocupi cu muzică?
Andrei: mai se iveste cate o ocazie de pus muzica, din cand in cand
Dragos: şi cum eşti ca DJ?
ce nume foloseşti?
Andrei: in ultimul timp au fost destul de rare
pun cu 2 prieteni ca XXXX. singur nu am mai pus de foarte mult timp
Dragos: Am înţeles. Nu ştiu sigur dacă ne-am văzut vreodată
Ai vreun mix?
Andrei: mix propriu nu am, le-am sters de pe soundcloud. totusi iti las aici un mix pe care il savuram acum http://www.mosrecordings.com/player/mosplayer.php?trkid=21&mode=mix
si ca si colectiv mai avem aici niste mixuri
Dragos: Îmi place Mos Recordings
Ştiu un coleg de la TCFC
tu mixezi de pe vinil?
sau de pe cd?
Andrei: si cd si vinil.
depinde si de context, in anumite locuri n-au platane si noi nu le mai caram.