2 + 1 bonus – de la orangina

Tema de azi: Provoacă o discuție / o întâlnire cu un prieten de facebook pe care nu-l cunosti.

Var 1: Portocala provoaca prieten de pe FB.

O:Buna! Ai o secunda?

A: dap

O: incercam sa-mi dau seama de unde te stiu si nu reusesc sa pun punctul pe i

A: voluntariat?
cred ca de la actor

O: A, genial!
la ziua americii or something?

A:cred ca da

O: cu bratarile colorate parca

A: da..a fst ft tare atunci

O: da, da, da cand nu mai stiam cum sa ajunge, acasa
parca ne-a dus chiar tatal tau, nu?

A: nu cred..eu parca am venit cu vlad, si lucian, si fratele lui lucian si andreea..parca

O: aham, i see, it’s all blury
ce mai faci?

A: de la munca, vineri seara, parca as iesi, dar imi e lene. imi e lene si parca as iesi
ceva de genu`

O: aaa, iesi, neaparat iesi, doar e vineri!!! nu-mi vine sa cred ca e intr-adevar vineri
eu sunt inca blocata la birou si-mi smulg parul din cap :))

A: no fun
ce muncesti?

O: ceva deloc distractiv, programez reclame :)) groaznic de plictisitor si enervant
tu?

A: asistenta pe logistica
am fugit mereu de cifre si ce sa vezi? fac treaba aia plictisitoare cu cifre si tabele si facturi
dar s`a terminat
e weekend

O: da, stiu, cum am ajuns de la actor la cifre si facturi nu stiu! :))

A: sefa se distreaza si organizarea & stuff..eu deocamdata fac treaba plictisitoare

O: ce poate fi mai frumos! :))
si pe unde ai de gand sa iesi?

A: cel mult cu rolele..pt restul astept salariul :))
O: a, fii atent am eu solutie for free, e maine spectcol de teatru la act, intrare libera
https://www.facebook.com/events/494375947293308/?fref=ts
ma rog, e un intreg festival tine toata luna
poate ne si vedem

A: ar fi ceva
posibil sa ma vad si cu alti prieteni..dupa actor am fst la Indart, daca ai auzit de ei..

O: da, da, am auzit, cum e acolo?

A: eu am fst cand era trupa de dans..acum ceva vreme..
a fst tare
m`am distrat de minune cu ei..

O: ce tare! acum mai faceti ceva?

A: pai eu nu mai sunt la ei
am fst in cls a11a si un pic in a12a..a trecut mult de atunci. ei au fst initial trupa de teatru, acum se numescu Teatrul Indart
au crescut, au spectacole in tot felul de barulete, cu intrare..
ma bucur pt ei..

O: da, da, imi suna destul de cunoscut
si, te-ai hotarat, iesi?

A: azi sau maine?

O: azi, maine..
eu as vrea sa merg maine la piesa de la act, ar fi tare daca ne-am vedea!

A: da..
maine la 7
stai ca nu am pucat sa vad unde e

O: teatrul act, pe calea victoriei

A: aha
pai da
adica stai asa
ca imi zicea prietenul meu ceva de un gratar la care vrea sa mearga dupa munca si nu stiu cum a ramas
uite da`mi nr tau de tel si ne auzim daca vrei

O: ah, ok
07********
facem un gratar la teatru, ar fi ceva! :))

A: :))

O: ne auzim atunci!

A: dap

O: ok, am terminat si eu serviciul, m-am duuuuuuus!!!!!

A: odihna placuta

O: merci!

Var 2: Portocala este provocata de prieten pe FB

• Conversation démarrée 17 décembre 2011
00:05
D
hello
• 5 janvier 2013

18:24
D
hei, salut.

18:48
O
hei, buna

18:49
D
wow…mi.ai raspuns:)
eu.s a****.imi pare bine.

18:49
O
eu oana

18:50
D
ce faci tu?

18:50
O
acum, sau in general?
acum nu prea mare lucru

18:50
D
cum iti e tie comod sa.mi raspunzi…

18:51
O
imi iau o portie mult prea mare de internet
adica nu fac absolut nimic
t?u

18:52
D
si eu la fel…
dau click.uri aiurea de cateva ore…
nimic constructiv…

18:53
O
caut un cadou maica’mii, dar am ajuns aiurea rau si tot nu m-am hotarat la ceva

18:54
D
te pot ajuta cu ceva?

18:55
O
neah, nu e grav, o sa aleg mai incolo random

18:57
D
pai si ce faci in seara asta?

18:58
O
hm, nimic special, stau in casa, cam atat..

18:59
D
te scot la un ceai?

18:59
O
cu drag as iesi, dar abia m-am intors din frig, am batut tot orasul azi
maine?

19:00
D
pai nu stam in frig:)
asta.i clar.

19:00
O

19:01
D
mmm….maine cred ca o sa am ceva treaba…

19:01
O
stau la capatul lumii si de’aia mi-e greu sa ies din nou

19:01
D
luni incep lucrul…deci cam greu…
asta seara era f frumos…
unde stai?

19:01
O
berceni.. piata resita..
far far away kingdom

19:02
D
ai autobuz sau tramvai…
sau pot eu venii prin jur….
sa.ti fie mai lejer…
mno, ok…lasa

19:04
O
hai sa vad intr-o ora, acum mi-e cam greu sa ma misc din varfu patului

19:04
D
poate pe altadata…
nu vreau sa te fortez…

19:05
O
ok… na, chiar am umblat de dimineata sa-mi recuperez acte si chestii pierdute si am mers de nu mai pot
mi-e aproape somn acuma..

19:05
D
ok:)
stai chill..
inteleg…

19:06
O
ok
vedem next week daca vrei

19:07
D
vedem, da:)

Si una de final, gasita in junk-ul facebook-ului ( nu stiam ca exista asa ceva !!! )

buna!
esti casatorita? ai copii?
vrei sa ne cunoastem la o cafea in oras?
sau doresti sa mergem la teatru?
esti foarte frumoasa in poze! o femeie delicata…
ce nr de telefon ai?